donderdag 28 juni 2012

NOSTALGISCH MUZIEKDOOSJE

                                     'S avonds voor het slapen gaan
                                      trek ik nog even het touwtje van mijn speeldoosje aan..........
                                           Het gezellige melodietje.........
                                                    speelt dan heel mijn kamer rond.................
een zacht rustiggevend liedje........
doet me slapen tot de morgenstond...........


                                       
Als ik dan wakker wordt in de morgen
 en het doosje weer zie staan.............

Voel ik me gelijk opgewekt en vrolijk....
en trek nogmaals het touwtje aan.............



2 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen,

    Heel erg lief en mooi gemaakt.

    Vele groetjes van Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,

    Heel erg lief en mooi gemaakt.

    Vele groetjes van Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>