woensdag 11 juli 2012

Bloemen uit mijn tuin......................






2 opmerkingen:

  1. ik zat wat te mijmeren buiten en schreef het op

    kijk naar buiten en geniet
    het is zomer het regent dat het giet
    de lavendel staat in bloei en geurt
    terwijl de lucht langzaam donker kleurt
    de rozenboog is uitgebloeid
    heb hem daarom voor de tweede bloei gesnoeid
    de annabelle zo wit zo groot
    en de horizon kleurt rood
    de agapantus staat op springen
    en de vogels blijven zingen
    het is zomer alles staat in bloei
    in de verte hoor ik gerommel wat een geknoei
    kan de zon niet heel even schijnen
    zodat de nattigheid kan verdwijnen
    het is zomer ik hou ervan
    alle weertypes ik snap niet hoe het kan

    groeten MJ

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>