maandag 6 augustus 2012

And the winner is.......



Uitgerekend vandaag zal de 10.000ste bloglezer(es) mijn blog bezoeken, hoe heb ik het zo kunnen plannen.
Ben je de 10.000ste laat mij dan a.u.b. eventjes iets weten , ik zou het n.l. erg leuk vinden om te weten wie dit is geweest.

Van Harte Gefeliciteeerd Jenneke van "creatie's en stuff by Jenneke" en Maureen Hayes. De Give-Away is deze keer door jullie gewonnen !!!!!!.
Als jullie mij even je adresgegevens door willen mailen dan stuur ik de give-away zo snel mogelijk naar jullie toe.
Ik wens jullie er heel veel plezier mee...........

1 opmerking:

  1. jippieeeee vandaag van vakantie terug gekomen vandaar de wat late reactie.....ben er megaaaa blij mee!!

    mijn adres zal ik mailen lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>