zaterdag 13 oktober 2012

Victor


Ja hoor................ daar ben ik dan , klaar voor mijn fotosessie.

Mijn vulopeningen moesten nog worden dicht genaaid , mijn snuit moest nog worden geborduurd en ik hoorde en zag ook nog steeds niets .
Maar dat is nu wel eventjes anders , nu mijn vrouwtje mij die finishing touch heeft gegeven........
 

Ik ben de pappie van die 2 ondeugende rakkers Vico en Bobo♥..............
En wat hebben wij samen toch altijd een plezier .
Bobo heeft een uitstapje vandaag dus op de volgende foto's zie je mij samen met Vico...........


 
 




1 opmerking:

  1. Nou je hebt hard gewerkt zie ik!! Mijn complimenten, dat wordt genieten op de beurs denk ik!!

    Lieve groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>