woensdag 5 december 2012

Timmy...........

 

Hallo lieve bloglezers , ik ben Timmy.....
 
 
                      Gisteren , 4 December ben ik geboren........
                                ik ben 25 cm groot en gemaakt van viscose........
                   Ik ben gevuld met houtwol en zie er een beetje oud en versleten uit.....
Kijk wat een lief en guitig snuitje ik toch heb............
 
Ik draag een tweekleurig gestreept katoenen pakje......
                                       en om mijn nekje een oud koperen belletje...........


5 opmerkingen:

  1. Wowww ellen,wat is die mooi en lief.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief mooi beertje.
    Ik vond je kertsboompje ook heel mooi, bedank voor het patroontje ik heb het ook gemaakt en ga het volgende week op mijn blog zetten.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo ellen je hebt jezelf weer overtroffen wat een mooi facineerend beertje kijk maar eens goed hij zj straalt wat uit zeer indrukwekend MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owww wat een schattepetatje ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>