zondag 20 januari 2013

Hazelinne en Poppedijntje.........


 
Hallo allemaal !!!!
Hier bij ons in aarle-Rixtel ziet het er overal lekker wit uit ,
 het sneeuwt
al zowat de hele dag.
Binnen is het lekker warm en "gemütlich"
 dus freubelen we maar weer wat........
Lekker kopje thee erbij ,
 zo houd ik het nog wel een "hortje" vol .
Ik wil jullie dan nu ook voorstellen aan :
 
Hazelinne .......
Een haas met een lijf van oud linnen 
en een kop van een oude versleten velourse mohair . 
Dit linnen heb ik onlangs een rol op
de beurs kunnen kopen  
en ik was er super blij mee.
 
De armen en poten van Hazelinne heb ik
met touw en oude linnen knopen
aan zijn lijf bevestigd .
 
 
Zijn achterlijf heeft ook nog een leuk detail gekregen........
en om zijn nekje draagt ze een kraagje
van hele oude kant ,
waar ze helemaal mee in haar sas is .
.
 
 

 
Hazelinne heeft ook nog een vriendinnetje
ze het Poppedijntje......
 
Poppedijntje is van hetzelfde oude linnen gemaakt .
 
Ook haar armpjes en beentjes zijn met touw
en oude linnen knoopjes
aan haar lijfje bevestigd .
Met haar oude kopje van papier maché en
haar papieren hoedje van een chinese krant
is ze een echte lieverd...........
 
 


7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan zeg!! Ben er helemaal weg van!! Wat een mooi koppie heeft je konijntje zeg!!! Nou je hebt jezelf weer overtroffen, mijn complimenten.

    Een fijne witte week toegewenst!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Мне тоже все очень понравилось!Супер!!Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww hazelinne is een beauty, als je denkt het KAN gewoonweg niet meer mooier weet je me WEER te verbazen ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellen,

    Dank je voor je leuke reactie op mijn post.
    Hazelinne en poppedijntje zijn echt heel lief om te zien.
    Zo komen we heel langzaam al in de stemming voor pasen hihi.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen ellen je hebt ons weer verbaasd en jezelf overtroffen wat prachtig zijn ze vooral met het linnen wat een mooie kleur en wat een inspiratie heb je zei ik toch dat word weer freubelen met dit weer lieve groeten magda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, precies van die oude beren van toen!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>