zaterdag 4 mei 2013

JADA...............




                             Lieve Lezers,
                   Onlangs heb ik een nieuw fotoprogramma gekocht ,
                   maar het wil me maar niet echt lukken
                   om het onder de knie te krijgen.                         
                     Na uren proberen en proberen heb ik eindelijk een
                     paar foto's kunnen bewerken van mijn nieuwe beertje
                                               Jada ...................



 
Jada is een beertje van 20cm en
gemaakt van een licht rose viscose .
 

 
Als ik het nu zo zie , dan  is me toch
wel aardig gelukt met de foto's , maar
het moet toch nog steeds met een "omweg".
 
 
 
 
 
 
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>