zondag 17 augustus 2014

Poppenwagentje...........

 
 
Dit lieve poppenwagentje heb ik onlangs
van mijn schoondochter gekregen,
zij heeft hier als klein kind altijd mee gespeeld.
Nu ze aan het opruimen was kwam ze
het poppenwagentje weer tegen,
maar het kapje was stuk en ook het stofje
           dat om het matrasje zat, was helemaal verkleurd..............
 
           Ze vroeg of ik het wilde hebben voor mijn beertjes...
     Daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen toch?\
     Het was wel eventjes wat werk om het kapje weer
                       goed passend te maken, maar het is gelukt..........
                  Ik heb het gemaakt van een soepele oud linnen stof
                      wat er super mooi bij past.............
                 Ook het matrasje heb ik met dezelfde stof overtrokken.
                 Toch ook nog maar een klein dekje gemaakt van een lief
                       bloemetjes stofje en nu ziet het er weer superleuk uit.......
                 Zo leuk, dat het gelijk in gebruik werd genomen
                        door Fiene en Juultje...............
                 En deze 2 jonge dametjes hebben het perfect naar hun zin
                   in hun nieuwe wagentje...........
                Schattig toch????



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk wagentje, en wat heb je het weer mooi gemaakt Ellen
    Heel mooi zo met die twee dametjes erin
    Lieve groetjes c
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief♥ dat poppenwagentje is genieten..! Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>