zaterdag 23 augustus 2014

ROOSJES.............

 
 
Roosjes.........
Mijn moeder borduurde ze altijd al wel ergens op......
Maar vooral de laatste tijd borduurde zij
 ze vooral op de berenkleertjes............
Ik had al wel eens gevraagd aan haar, mam je moet
me dat toch eens een keertje leren hoe je dat doet, voor het te laat is.
Ze is tenslotte al 78 en je weet het maar nooit..........
Maar om de een of andere reden kwam het er eigenlijk maar niet zo van........
Tot van de week..............
Ik was met dit pastelroze beertje bezig en dacht:
Als ik ze nu dat jurkje aantrek wat mam onlangs gebreid
 heeft met die roze roosjes,
dan zou het misschien wel leuk zijn om ook enkele
van die roosjes op het beertje zelf te borduren, maar..........
Och ja, ik moest het toch leren....
Dus toch maar naar haar toe gegaan en nu weet ik hoe het moet.....







                    Dit is het eerste beertje, maar er zullen er beslist
                           nog enkele volgen.
                                Ik vind het zo leuk om te doen.....
                                 en de mogelijkheden zijn eindeloos..................

1 opmerking:

  1. Hoi Ellen...

    Wat een snoepje van een beertje zeg.
    Ik hoop er nog veel meer te zien.

    Wie weet kom ik wel een keer roosjes bij je leren maken als we weer eens komen binnenkort...offe...is het een erg geheim recept:-)

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>