zondag 16 november 2014

Beer op wieltjes.......

      Een beertje op wieltjes......
      Soms kom je ze nog wel eens tegen.....
      Ze werden vroeger gemaakt in de Steiff fabriek van Margaret Steiff.
      Laatst zat ik in een oud berenboekje te bladeren en kwam ik er weer
      eentje tegen en dacht : daar moet ik een patroon van zien te vinden.
      Na mijn andere boeken er op na te hebben geslagen kwam
      ik wel iets tegen, maar niet precies wat ik bedoelde.....
      Dus zelf maar aan de slag gegaan met als basis
      het patroon in het oude boek........
      Na enkele dingen te hebben veranderd is dit hem geworden.......
                                   BORRE..........

     Hij is gemaakt van een oud bruine kleur vervilte mohair,
     met houtwol gevuld en ik heb hem lekker oud gemaakt.
     Borre is 13cm. hoog en 23cm. lang, heeft een kopschijf en
     draaischijven in zijn poten.   
     Het onderstelletje heeft mijn man op maat voor mij gemaakt.






 

1 opmerking:

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>