vrijdag 7 november 2014

Zomaar even.....

       Goedemorgen lieve lezers...........
       Ik kom jullie gezellig zo maar even een fijne dag wensen.
       Zelf ben ik inmiddels weer een beetje bijgekomen
       van de drukte rondom de druk bezochte poppen en berenbeurs in
       Den Bosch vorig weekend.
       Het was weer een fijne en gezellige beurs en we hebben weer
      veel leuke bekende en nieuwe mensen ontmoet. Altijd gezellig!!!
      Inmiddels ben ik al weer aan een paar nieuwe beren begonnen
     deze laat ik volgende week wel aan jullie zien........
     Hier alvast zomaar wat leuke foto's van wat beren die ik  door
     de loop van de jaren heb gemaakt.
     Ik wens jullie allemaal een fijne dag en een goed weekend!!





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>